Vragen

Vragen stellen helpt mij om te komen tot de kern van de beweegreden van de klantwens. Ik wil aanzetten tot nadenken en naar boven laten komen wat écht belangrijk voor is. Dit gebeurt met goede vragen in een eerste gesprek, maar ook gedurende het ontwerp- en uitwerkingsproces. Elke stap in het ontwerpproces zal ook u als klant nieuwe inzichten bieden. Het kan dan ook gebeuren dat nieuwe vragen en inzichten ervoor zorgen dat we eerst een stapje terugdoen om vervolgens twee stappen naar voren te doen.

Om zo een voor u perfecte woon- of werkoplossing te vinden.

Vinden

Vinden van goede oplossingen begint met het doen van onderzoek. Geen dikke rapporten maar snelle schets impressies, maquettes en digitale 3D modellen.

Van geschematiseerde bedrijfsprocessen tot schetsen en tekeningen van diverse plattegrond opties. Deze korte onderzoeken geven u als klant inzicht in de mogelijkheden. U kunt kiezen welke oplossingsrichting uw klantvraag het beste beantwoord. Het is mogelijk dat u kiest voor een combinatie van de gepresenteerde opties als de juiste oplossing.

Vertalen

Vertalen van het ontwerp naar een 3D Building Information Model (BIM) geeft u als klant inzicht in de verdere uitwerking van het ontwerp. Naast bouw- en constructietekeningen kunnen er in dit 3D-BIM model ook impressies van het ontwerp worden gemaakt. Eventuele wijzigingen of opties die u als klant wilt zien kunnen snel en efficiënt worden verwerkt. Stap voor stap wordt zo het ontwerp uitgewerkt. Als de tekeningen voor de omgevingsvergunning afgerond zijn worden deze met uw goedkeuring ingediend. Als het ontwerp vergund is kan het 3D-BIM model een goed middel zijn voor overdracht aan de bouwer. Om zo ook u wensen in het verdere proces te waarborgen.

Share by: